04.09.2010 - 14:00
İşte kansere son verecek meyve
Japon ve Amerikalı profesörlerin yürüttüğü ortak çalışmanın sonucunda papaya meyvesinin rahim, meme, karaciğer, akciğer ve pankreas kanseri hücrelerinin büyümesini yavaşlattığı ispatlandı.

Japon ve Amerikalı profesörlerin yürüttüğü ortak çalışmanın sonucunda papaya meyvesinin rahim, meme, karaciğer, akciğer ve pankreas kanseri hücrelerinin büyümesini yavaşlattığı ispatlandı.

Papayanın yaprağının da kanser hücreleri üzerinde doğrudan antitümör etkisi olduğu ve bağışıklık sistemini de güçlendirdiği açıklandı. Araştırmacılar, 4 farklı güçlü kanser hücre kültürünün papaya özüne tutulduktan 24 saat sonra yapılan ölçümde kanser hücrelerinin büyümesinin yavaşladığını belirlediler.

Papayanın 24 saatlik kısa zamanda dahi kanser hücrelerinin büyümesini yavaşlatması ama buna rağmen sağlıklı hücrelere zarar vermemesi araştırmacılarda şaşkınlığa neden oldu.

Yaşam Haberleri

Türkiye'de ilk kez uygulanacak projeyle tedavi şansı kalmayan hastanın son isteği yerine getirilecek.
Kış aylarında beslenmeye dikkat etmeyip, hareketsiz kalmanın kilo artışını kolaylaştırdığını belirten Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ)...
Prof. Dr. Almaç: Kulak temizleme çubuklarını kulağınıza sokmayın, aksi takdirde...
Rahim ağzı kanserinin en önemli nedeninin Human Papilloma Virüs (HPV) olduğunu belirten Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Doç. Dr. Fatih Güçer, “PAP...
İstanbul Üniversitesi'nden bir asistanın tez konusu olan hapşırma, birçok din ve kültürde farklı yorumlanıyor.
Hangi durumlarda embriyo dondurması yapılır?
Çiftler arasında yaşanan ilişkiler, büyük heyecan, istek ve mutlulukla başlamasına rağmen, zaman içinde ilişkilerde problemler baş gösterebiliyor....
Huffington Post'un haberinde yer alan araştırma sonuçlarına göre, düşük zekalı insanlar, ırkçı ve önyargılarla beslenen ideolojileri daha kolay...
Doğanın akıl sır erdirilemeyen büyük sırlarından biri olan örümcek ağının bir özelliği daha ortaya çıktı
Uzmanlar mutfağınızdaki düşman için uyarıyor
| Copyright © 2007-2012